Halloween övning

Idag, torsdagen den 7:de oktober övar vi, Stylister på att sminka halloween-sminkningar. Detta gör vi för att vi ska sminka alla på skolan inför en halloweenfest som ska anordnas på skolan. Detta förslaget hade jag (André) och förslaget gick genom.
   Idag hade vi heller ingen lärare, men vi hade fått uppgifter av Jennifer som vi skulle göra. Jag skulle ta direktivet, men ingen lyssnade för det, så jag var ganska lack då. Under dagen började så gott som alla lyssna mer och gjorde vad dom skulle. Det vi skulle göra var att hälften av klassen skulle vaxa, så det gjorde vi.



Sedan skulle halva klassen sminka halloween-sminkningar, och göra en beskrivning på sminkning.

   
 



Jessica och Nathalie sminkar varandra.



Katja sminkar Felicia W.

Resultat:





Selma sminkad som sjukling av Amanda.



Amanda och Selma.



Felicia FM sminkar Felicia SO.



André före halloween-sminkning.



André efter sminkning.


Med en kort sammanfattning tror jag att alla på skolan kommer se hemska ut på Halloween.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0