8 dagar kvar!

Hejsan alla läsare! (Trots att det är typ 2 st) så vill jag ändå uppdatera här. 
  
Det är nu 8 dagar kvar tills vi 10 gymnasiestylister ska börja med vår utbildning igen! Nu i tvåan kommer vi få gå in på djupet med makeup, lära oss mer hår och spa också :)
  
Och förhoppningsvis kommer det bli fler än jag (André) och Jonna som kommer sköta denna blogg, eftersom det kommer 1:or på skolan också som säkert vill visa vad de lär sig, och det är för mycket ansvar för 2 personer att ta hand om en blogg som bör tas hand om ca 20 personer som vi allt som allt kommer bli med de nya ettorna. 

Jaha.. Vad har vi gjort under sommarlovet då? Mer än att ha latat mig har jag varit på två modevisningar (Jonna var med och hjälpte mig på en av modevisningarna) Jag har även sminkat en brud som skulle gifta sig, en tjej som skulle på bröllop och även lite privat. Jag har också varit i kontakt med ett företag som heter Oriflame som säljer hudvårdsprodukter, parfym, smink m.m där jag så småningom börja lära ut om smink och hudvård, och därefter börja sälja deras produkter. Ska bli riktigt kul!

Ha det så bra!

Hälsningar André och Jonna

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0